W większości firm stosowany jest przelicznik kilogramowy. Oznacza to że nie płacimy za pojedynczą czekoladkę, ale za ich wagę wyrażoną w kilogramach. Może to być cena od 20 złotych wzwyż. Im większą ilość czekoladek zamówimy, tym słodycze reklamowe będą tańsze w przeliczeniu na jedną sztukę. Należy jednak zachować pewną ostrożność aby nie zapędzić się w pułapkę i nie kupić nadmiernej ilości słodyczy, które nie zostaną w całości wykorzystane. Wszystkie słodycze reklamowe mają ograniczony termin przydatności do spożycia, którego nie należy przekraczać. Dlatego lepiej jest zamawiać czekoladki częściej, ale w mniejszych ilościach. Taki sposób postępowania ułatwia nam również ich przechowywanie, nie wymagając przeznaczania na ten cel aż tak dużej ilości miejsca. Dalszych informacji na ten temat udzieli Państwu każdy producent słodyczy reklamowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *